zuid-afrika2012.reismee.nl

aangekomen in Kaapstad

Hallo allemaal,

na een zeer lange reis, met 2 keer vertraging, zijn we in Kaapstad aangekomen.

De vluchtmaatschappij was fantastisch, het eten in het vliegtuig nog nooit zo goed, maar helaas op beide vluchten vertraging. Met het gevolg dat we heel laat in Dubai waren, waardoor onze overnachting een uurtje rusten werd. Snel ontbijten en terug naar het vliegveld. Helaas, ook hier weer vetraging, dus waar we nu zo voor gehaast hebben???

Ik moet wel zeggen, dat in Amsterdam de deur van de Airbus 380 niet goed sloot en dan heb ik toch ook liever niet dat ze opstijgen.

Vandaag rond half 6 's avonds, locale tijd(dus half 5 voor jullie) in kaapstad. Hier ging alles soepel. Ook de auto is super de luxe en Heinz reed inkeer naar het hotel, midden in Kaapstad en dat terwijl ze hier links rijden.(oke, er zat een goed navigator op de achterbank)

Na 2 dagen reizen en een enorm gebrek aan slapen, besloten we bij het hotel te blijven hangen en hier hebben we heerlijk gegeten voor weinig geld. Lekker buiten in een t-shirt. O, wat hebben we het toch slecht. NOT!!!

Nu lekker gedoucht(we hebben ook een bad!!!), zometeen lekker slapen en morgen op tijd op om de tafelberg op te gaan.

Het wordt een mooie reis, dat is zeker.

Perry

Ik had het al gezien dat jullie in Amsterdam te laat vertrokken. Maar boven Turkije probeerde de piloot volgens mij tijd terug te winnen. Jullie vlogen namelijk een poosje 1011 km/u.!! (flightradar.com) Goed dat je veilig en wel in Kaapstad zijn aangekomen en nu volop gaan genieten.

Jowan

Gelukkig zijn jullie op de bestemming. Is de navigator dezelfde die zo goed de weg naar Muritz wist te vinden ;-). Hoeveel van de big five hebben jullie al gezien? Of blijft het voorlopig bij de high five? In ieder geval veel plezier daar en neem morgen een tafelkleedje mee.

Ans en Martien

Hallo luitjes, fijn dat jullie in Zuid Afrika zijn aangekomen!Wel met de nodige vertraging, maar kleinigheidjes houd je altijd toch? Wij kijken uit naar foto's, kunnen wij ook van de Tafelberg genieten,misschien is de Tafel wel gedekt?!GRoetjes,M.A.

Sjoerd

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen, geniet ervan!
Zet maar een paar leuke soortjes op de foto... ;-)

Fam Koole

Lieve Allemaal.

Jammer van de vertraging, maar dat mag de pret vast niet drukken. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Kaapstad. Heel veel plezier voor de komende tijd En maak er iets moois van!! Groetjes van ons.

Caat

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.
Vond het al zo lang duren voor ik een sms kreeg(ben net ons mam wat dat betreft)

Veel plezier op de tafelberg.......enzo
Groetjessss

Dick W.

Geniet van jullie vakantie. Leuk om jullie verhalen te lezen. En wat betreft het links rijden.....gelukkig doet iedereen dat daar!

Pap

Lange vlucht, dat wel, maar jullie zijn er.
Heel veel plezier en tot horens (schrijfs)

ursula

gelukkig paste de deur nog in die grote opening!