zuid-afrika2012.reismee.nl

naar Knysna

Nou, lulu's B&B was niet veel, maar het ontbijt was een aangename verrassing. een heerlijke fruitsalade, feestelijk opgediend en met yoghurt en daarna broodjes en toast met allemaal zelf gemaakte jam en marmelade. wat wil een mens nog meer???

Daarna op weg naar Knysna. onderweg een keer stoppen voor een hapje en een drankje of een wegopstopping, maar verder verliep de reis zeer voorspoedig. Het B&B van een oud collega van Heinz meteen gevonden en het geluk wil, dat hij ook nog net 2 kamers vrij heeft. www.aestas.co.za

Heerlijk even aan de koffie met hun en wat bij kletsen, om vervolgens Knysna wat te verkennen. Volgens Heinz en Lorraine is er veel bijgebouwd in 6 jaar. Daarna relaxen op de kamer en wat internetten(waar zouden we zijn zonder?) en toen uit eten naar een restaurant, wat wederom een tip is van de guesthouse bewoners.(Guus en Lidy in dit geval)

we zijn Thais gaan eten en het was(het wordt bijna saai) weer heel lekker.

Daarna een ijsje gehaald en thee gedronken op onze kamer en samen gezocht naar accomodatie voor morgen en overmorgen. (morgen in Plettenberg Bay en over morgen in Addo N.P)

Voor de mensen die de route hadden, er klopt niet veel meer van, he? We passen hem per dag aan...

Nou, ik snap dat dit voor jullie lezers een beetje een saai verhaal is,maar het was voor ons een redelijke relaxte dag en het kan natuurlijk niet iedere dag feest zijn.

Morgen gaan we naar een fabriek van hele leuke beeldjes(moet leuk zijn) en 's middags naar een Cheeta sanctuary. dus weer spannend.

ans

leuk toch even weer wat te lezen,gelukkig zijn jullie allen nog compleet ! haaien lusten graag 'n arm of beentje, vooral 'n buitenlands deeltje! Maak foto's van beeltjes in die fabriek ook als je handwerk ziet, stofjes en kralen, enz.thuis is alles goed! liefs Ans

Pap

GEWELDIGE REIS EN VEEL TE ZIEN EN TE SCHRIJVEN.
Wat een bevoorrechte mensen zijn jullie toch om dit allemaal mee te maken.
Heel veel plezier en ziens.
Ik lees het wel weer.
Groeten