zuid-afrika2012.reismee.nl

Hippo's

Vanmorgen weer redelijk vroeg op, want we hebben een hippo boottour geboekt. En we willen eerst ontbijten bij het koffietentje, waar we ook gratis wifi hebben.

Het is vandaag prachtig zonnig weer en ze beloven meer dan 30 graden, dus dan is een boottochtje wel lekker. Gelukkig was het niet te druk op de boot en hadden we dus vrij zicht.

We zagen al snel enkele hippo's, maar door het warme weer, bleven ze alleen maar in het water liggen.

Daarna nog velen gezien, maar er kwam weinig beweging in, helaas. Eentje gaapte een keer en laat Rik die nou net niet gezien hebben. Gelukkig heeft Lorraine er een foto van.

Na nog enkele visarenden, reigers en wat wevervogeltjes gezien te hebben, lag er op de kant ook nog een klein krokodilletje. Al met al was het niet zo'n spannende boottrip.

Daarna lekker wat rondgehangen in het dorp, koffie drinken, internetten, dat soort dingen. Eind van de middag nog even wat rond getoerd in en rond het dorp en nog wat beestjes gespot.

Na het avond eten ook nog rond gereden, in de hoop nog een hippo te spotten, maar helaas.

Nu op tijd naar bed, want we hebben gisteren maar 5 uurtjes geslapen.

Morgen gaan we rijden door Swaziland. Een nieuw avontuur.

Fam Koole

Hoi Allemaal. Zo te lezen is het een geslaagde vakantie. Fijn zo. Geniet er nog maar lekker van, en dan horen we binnenkort alle Andere verhalen. En de foto's : dat zullen er heel veel zijn om allemaal te bekijken. Dat zal niet in een avondje lukken of wel? Hihi. Groetjes.

Truus Joppen

Ilse, ik kijk iedere dag uit naar jullie verhaal.
Wat een beesten die hyppo's, vooral als ze uit water zijn.
Schrik in Zwaziland niet van het brede, platte achterwerk van de oudere dames. Veel plezier, geniet met z'n allen.

ursula

doe het maar rustig aan daar.
wij maken ons klaar voor een theatermiddagje voor de zonnebloem.

Philip en Anita

Het eerste wat ik doe, kijken of er weer een berichtje is van jullie ( geen facebook dus), hele leuke foto`s en verhalen. Groetjes van ons beiden

Perry

Leuk om jullie avonturen te mogen volgen. Nog veel plezier gewenst in Zuid Afrika. ps: in Someren Eind Zuid is het ook goed toeven......alleen geen hippo's, wel een enkeling die er voor aan het studeren is......

Iman

ik krijg zo wel zin in vekansie!
@Rik; Zorg je voor een 'mooie' foto van een 'aftrekplek'?
Die schijn je daar te hebben heb ik mijn broer mij laten vertellen, ghe ghe.
Veel plezier, ik ploeter hier wel verder :-)

Imanski