zuid-afrika2012.reismee.nl

Kruger Park dag 2

We dachten dat het niet meer beter kon, na die overnachting in Ngwenya lodge en dat was ook zo. Echter, Bucklers lodge (http://www.bucklersafrica.co.za/) is niet zo slecht als we dachten, het komt zelfs heel erg overeen met Ngwenya lodge. De kamers zijn prachtig en we hebben een gedeelde kamer met keuken. Tevens hebben we een luxe badkamer met bad en ook nog een buitendouche, van waaruit je uitzicht hebt op de rivier.

God, wat hebben we het slecht.

We zijn vandaag de hele dag met de eigen auto naar Kruger geweest. En om jullie niet weer te willen vervelen met allerlei dieren, ga ik gewoon zeggen, dat we heel veel gezien hebben. Zelfs leeuwen. Nu nog de luipaard van de Big 5 en dan hebben we die in ieder geval gezien.(oke, die hebben we wel gezien, maar 's nachts en dat telt eigenlijk niet)

We hebben ook de Ugly Big 5 gezien. Dat zijn o.a. de hyena, marabou, gieren.....

Nadien konden we niks te eten vinden, want ja, het was weer zondag. Terug naar Bucklers en gevraagd waar we dan konden eten en wat zei ze tot onze verrasing: Ngwenya lodge. Nou, daar was het gistern goed eten, dus doe nog maar een keer.

Tevens voor morgen een gamedrive geboekt met gids. Wel vroeg op, hij komt ons om 5.20 uur ophalen. Het park gaat nml om half 6 open.